تقلیل ساعات کار کادر درمانی ارائه دهنده خدمات و سرویس به بیماران کرونا به صورت اضافه کار پرداخت شد

۶۸۹ بازديد

 

 

به گزارش روابط عمومی معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی گفت: سخت کوشی، ممارست و تلاش بی وقفه کادر درمان کشورمان در مواجهه و مقابله با کووید-19 و درمان و مراقبت از بیماران و مبتلایان آن، یادآور همت والا و جانفشانی بی دریغ رزمندگان در دوران جنگ و دفاع مقدس است.

جواد مسیح آبادی افزود: طی بخشنامه ای ساعت کار موظف کادر درمانی ارائه دهنده خدمات و سرویس به بیماران کرونا 20 درصد کاهش یافته است، طی هماهنگی صورت گرفته با معاونت درمان و مدیریت خدمات پرستاری دانشکده مقرر شد در شرایط نیاز به خدمات بالینی همکاران ارائه دهنده خدمت به بیماران کرونا این تقلیل محاسبه و به صورت اضافه کار جبران شود، در شرایط کاهش بار مراجعات و بیماران کووید-19 به مراکز درمانی همکاران میزان کاهش 20درصد موظفی را در غالب مرخصی یا off استفاده نمایند.

وی در پایان گفت: پرداخت به هنگام مطالبات به حق و قدردانی متناسب از ایثارگری و ازخودگذشتگی کم نظیر ایشان کمترین کاری است که می توان انجام داد.

منبع: دانشکده علوم پزشکی نیشابور

روش های درمان خانگی آلرژی

برای درمان کامل آلرژی یا بهبود نسبی اثرات آن بر بدن می‌توان از برخی روش‌ها و خوراکی‌های خانگی بهره گرفت. با این حال برای آلرژی‌ های نوع حاد بهتر است به مراکز درمانی مراجعه شود.

در ادامه مطلب برخی از روش‌های خانگی برای درمان آلرژی ارائه شده است.

  1. سرکه سیب

سرکه سیب علاوه بر خاصیت ضد آلرژیکی که دارد می‌تواند برای درمان‌های دیگر مانند کاهش وزن مؤثر باشد. با این حال بسیاری از مردم نمی‌دانند که سرکه سیب تا چه حدی می‌تواند برای بهبود علائم آلرژی مفید باشد.

ادامه مطالب...



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.