مطالعات برای تعیین مزد بصورت منطقه‌ای کلید خورد

۶۹۱ بازديد

 

معاون وزیر کار:

مطالعات برای تعیین مزد بصورت منطقه‌ای کلید خورد

مطالعات برای تعیین مزد بصورت منطقه‌ای کلید خورد

معاون روابط کار وزارت کار گفت: با همکاری موسسات پژوهشی تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، تحقیقات در زمینه تعیین حداقل مزد بر اساس صنایع و مناطق آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی در مورد مزد منطقه‌ای در صنایع مختلف با حفظ حداقل‌های مصوب شورای عالی کار بر اساس مواد ۱۳۹ و ۱۴۰ قانون کار اظهار داشت: این ظرفیت وجود دارد که در قالب مذاکرات و پیمان‌های دسته جمعی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در صنایع و مناطق مختلف با رعایت حداقل‌های پیش بینی شده در قانون کار اقدام کنند.

معاون روابط کار وزارت کار با بیان اینکه ما نیز از این مذاکرات استقبال می‌کنیم، افزود: در دو مرحله قبل و بعد از انقلاب اسلامی تصمیماتی در مورد مزدهای متفاوت برای مناطق و یا قراردادهای موقت و دائم گرفته شد.

شاکرمی افزود: اما این تصمیمات به دلیل عدم بررسی تمامی پیامدهای اقتصادی و اجتماعی آن در نهایت موجب نارضایتی کارگران شد و به همین دلیل با تصمیم شورای عالی کار مجدداً تصمیم به تعیین یک حداقل مزد ملی گرفته شد.

وی ادامه داد: با همکاری مؤسسات پژوهشی تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، تحقیقات در زمینه تعیین حداقل مزد بر اساس صنایع و مناطق آغاز شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

ایجاد فهرست خودکار در ورد (و 7 روش شخصی سازی آن)

نمونه فهرست ساخته شده در ورد

مطالعه یک سند شامل چند صفحه بدون فهرست مطالب نمی تواند مشکل بزرگی به وجود آورد. اما فایل راهنمای یک نرم افزار یا گزارش یک تحقیق را در نظر بگیرید که بدون فهرست قالب بندی شده اند، چنین چیزی را نمی توان یک “سند حرفه ای” نامید.

ساخت فهرست مطالب فقط برای گزارش های طولانی یا کتاب های پرفروش نیست. می تواند برای موضوعات ساده ای مانند یک روزنامه یا تکالیف مدرسه نیز استفاده شود. هر زمانی که نیاز باشد، باید فهرست مطالب را در سند ایجاد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.